dagens lektion.

Skrivet den: 2009-04-01 kl. 16:41:52 / Kategori: That is that

Frida är ju så go och ger mig kommentarer och allt., gillar livet :)

Dagens lektion, hur i h*lv*t* ska jag kunna förklara den? Ny lärare, nytt ämne.. söt liten tjej, ska nog bli skoj.. wrong. The girl is a beeep. Utbrott efter minsta lilla, förklarar saker så det tar en evighet och dumförklarar en på två sec. Inget pedagogiskt what so ever. Berättar för oss att färger imte finns om det inte fins ljus, de köper jag. Ber oss kolla på gräset mitt i natten vilken färg de har, köper jag inte..

men jag lyckades prestera några konstverk iaf!! ja, alla som känner mig vet hur de brukar gå, men fick faktiskt mvg i bild i nian och mvg på estetisk på gymnasiet, ett musterium när man ser mina vulörcirklar och kulörcirklar.. kolla vad jag lärt mig idag..


Alex och hennes cirkel. Det var för övrigt väldigt viktigt att hon skrev Alexandra på sin namnskylt och inte Alex... Fast det var ju hemskt vad tid de skulle ta....



Me in action.. går inte så himla bra, pappa hade inte varit nöjd. Med alla färgkartor jag satt och lekte med på hans jobb när jag liten.. ack så lite jag lärde mig..



sådär, där har vi vad jag lyckades prestera under dagen.. å jag har lärt mig massor..!! ps, fråga inte om den gröna pricken!!

Lagar just nu mat, lasangen står i ugnen, gott gott!! ska träna ikväll, bäst att visa mig på en träningen igen, länge sedan. Så bra som jag kände mig i februari, så dålig känner jag mig nu.. Allt de fysiska har jag tappat, förstår inte det. likadant varje år. Skitsnygg i februari, men när de närmar sig april kommer magen tillbaka och konditionen åker i botten igen :( En annan var nöjd där ett tag, hur ofta händer det egentligen??

aja efter träningen ska jag och Daniel åka på en tur iiih.. får inte säga var, Daniel är inget fan av bloggen tydligen... Älskar honom ändå

Ska nu kolla in Fridas blogg för att se vad hon tyckte om vår nya lärare. kan inte länka så...sorry  Frida..

see ya..


(undrar vad som hänt med min text, jag fattar ingenting!!)


Kommentarer
Postat av: Frida

haha.. hon va så förbannat trög att jag blir arg bara jag tänker på oss.. hallå! det tar inte 2 timmar att förklara hur en jävla kulörcirkel ser ut, vi har fan haft bilden innan.. DRYG JÄVEL... haha.. ska göra klart mina imorgon tänkte jag..

2009-04-01 @ 19:11:58
URL: http://fridazz.blogg.se/
Postat av: Alex

hahaha..:) Jag håller med, hur orkar hon liksom!! Ses imorron:) Godnatt

2009-04-01 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0