daytime drama

Skrivet den: 2009-04-16 kl. 22:01:37 / Kategori: That is that

ledig idag, var ska man annars spendera den om inte på bibloteket... hmpf..

innan jag skriver mer vill jag be om ursäkt för alla stavfel i de lååånga inlägget. så himla tråkigt att läsa..


Var iaf i skolan vid nio tiden.. fick en massa gjort. kunde alltid gjort mer. men tjejerna i gruppen började "tjaffsa" lite, lite drama i vardagen, se hur det blir imorgon. Vet inte alls hur ärlig jag kan vara här så.. sorry ladies.. Saknade alex en massa som var sjuk.

Resten av dagen spenderades på soffan, å vad jag älskar min underbara soffa.. ( vi har ju inte kvar bilen så nu blir de soffan)

bara massa tråkigheter idag.. tyvärr. lagade mat och plockade i lägenheten. IVäg på träning, svinkallt om låren!! Efter träningen skulle vi träffa några från herrlaget å planera en spelarfest.. behövdes knappt killarna hade ju redan fixat allt, så de ska vara, hoppas bara inte på att vi måste ta städningen istället.

imorgon blir de skola och sen gymmet med carro. så de ska vara!! på kvällen blir de fotboll i wä, herrarna mot Ovesholm. Undrar om det är samma rivalitet som det en gång var på damsidan mellan wä och Ovesholm.. får vi se imorgon...

skit tråkigt, jag vet.. kom och gör livet roligare.. hey, imorgon är det bild, så då kommer det iaf lite bilder!!

 kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0