fredag fredag fredag!!

Skrivet den: 2009-04-17 kl. 16:50:23 / Kategori: That is that
 

vet inte om ni kommer ihåg, men bildläraren jag klagade så mkt på..? She´s back.. Lika dålig som vanligt, fördelen med bild är att man faktiskt inte behöver bry sig för mkt om läraren.. Dagens uppgift var att rita en kuliss till en klassisk saga.. helt okej, även om det var svårt.. Lina hade sin lille pojk med sig idag. Mitt i en klass med framtida lärare, gud vad vi gullade med honom. Här kommer vår kuliss, gissa sagan!!



hur lätt som helst ju.

lite andra roliga bilder från lektionen..



min grupp, ser bra ut :)



sexig Frida på bordet,



Fridas grupp med Klara i spetsen..


när jag väl kom hem blev de en snabbstädning, min tur denna veckan.. städar vi tillsammans bråkar vi bara. Hann inte så långt, men sen kom Carro och det bar av till gymmet där Sara väntade.. vi körde på rätt hårt  tyckte jag, lite lagom.

Hem och laga mat, sen bär det av till Öllsjö, för att därifrån cykla till vä.. jäkla tramsidé om ni frågar mig, men vem gör de..? Fotboll står på planeringen, ska bli skoj. Hoppas på att få träffa föräldrarna där, mamma som är nyopererad i handleden.. ( De hade gått bra, och nu är hon sjukskriven, så nu blir de Tysklandsresa. jag och Vera är bärhjälp) ps, säg inget till Carin.ds

Ikväll blir det utgång. helt oplanerad fram tills vi kom till löpbandet idag. Jag och Carro, men ingen kan ha tvåmanna-förfester som vi. Jag gillar de..

bilder och update kommer senare.. bilmässan i malmö imorgon..

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0