fredag fredag

Skrivet den: 2009-04-03 kl. 23:09:19 / Kategori: That is that




Ryktet säger att jag och pappa har samma skomakare.. döm själva..




alla gillar fredag, helgen är här.. för mig betyder det att det är dags att jobba..

jaha, såhär går det om man bara hinner skriva en gång per dag, megainlägg påväg, med massor av bilder som jag tänkte varva med text, så jag har med alla läsare hela vägen ner.. :)

Började dagen i skolan.. eller nej jag vaknade ju först hemma såklart... Daniel är fortfarande sjuk men tillräckligt kry för att locka tillbaka mig i sängen både två och tre gånger.

aja i skolan till slut. Musik, inte min grej riktigt, kan inte sjunga kan inte spela instrument. Matte är mer mitt ämne. men vi hade skoj, jobbade mer som en klass än vad vi brukar göra, lite mysigt..


min grupp vid en sångövning, gick sådär men vi hade som sagt skoj!!



Alexandra in action. Så duktig och fattade galoppen direkt!! Bilden är dålig, zoomade en massa, annars får man inte fota henne.

liten Frida bakom stort piano :)



Slutade halv tolv men satt en stund i solen med Alex, Lina och Jossan,. Tillsammans med Annette är vi basgrupp 1.. Gör en massa, fast mest planerar vi när vi ska göra saker, istället för att göra dem. Men när vi väl är igång så, då går så de ryker!!

Väl hemma blev det en snabblunch med massa fetaost sen satte vi igång och städade. Jag och Daniel that is tro de eller ej.. Just nu är lägenheten så snygg så de finns inte, och de känns riktigt bra i kroppen!!  När vi var nöjda, och inte klarade mer utan att börja bråka åkte vi till Åhus. Njöt lite av solen hemma hos mina föräldrar, lekte lite med djuren och pratade en massa strunt. Knäppte en massa vårbilder i solen också..



hur kan man inte älska kattfan? snart har vi en egen jag och Daniel




kanske inte en av mina bästa stunder, men mysigt var det..



Världens finaste mest korkade underbara hund.. mkt är hon men inte smart. Mamma vill nu sätta på henne en gul scarf eftersom Vera spelar i Glimåkra, fy vad dålig stil, Doris är en Wäare :)

Kvällen avrundades hos Daniels föräldrar med god mat och trevligt sällskap.. En mycket lyckad dag och kväll. Imorgon blir det nog mys på förmiddagen, sen fotboll, Wä-Glimåkra i Vä kl 15, be there!!! jobb på kvällen och sen utgång. Så är planeringen, sen hur det går får vi se :)

Ha de!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Musiken va riktigt rolig och vi kändes verklien som en klass.. jag sitter bakom en flygel men du är bra nära=) hihi.. lycka till idag och låt inte glimåkratjejerna krossa er.. puss

2009-04-04 @ 11:16:48
URL: http://fridazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0