lördagens bravader...

Skrivet den: 2009-04-05 kl. 10:53:38 / Kategori: That is that
som jag kommer ihåg.. varenda minut!!

vaknade av solljus i sovrummet och fågelkvitter utanför. Daniel har tydligen slutat snarka..

morgonmys med Daniel ledde snabbt till att han kolla på något på tvn, tror det var formel 1, och jag kollade på nya avsnitt av gossip girl på datorn, båda lika nöjda med situationen..

Tony ringde när vi låg i sängen och ...läste tidningen. Frågade om jag ville vara med och spela, mot glimåkra är han galen?? Talade om att jag bara kunde spela en halvlek men de måste han ha missat, som vanligt..

Helt underbart väder och perfekt för fotboll. Gillar de starkt, ingen underställströja och fullt av folk längs långsidelinjen!



Laget joggar till Talldal. Fick tyvärr inget kort på mig i lagtröjan, blev nog första och sista gången jag har a-lagets tröja.
Men de är faktiskt sjukt snygga.. knallorange, here we come.. Nervöst att spela mot Vera,  laget var oroligt eftersom glimåka spelar en div högre än oss. Men den stunden jag var där spelade vi riktigt bra!! blev till slut 3-4 fick jag höra, men vi ledde med 3-2. känns bra!!

Stack efter en halvlek, till konsum där jag numera lever mitt liv känns de som!! stängde med mikaela, slappt. Det är hon och jag ikväll igen.. lever livet!! Nej de var en lugn dag på jobbet, lättförtjänta pengar! Hem och fixa till frissan, sen blev det cykeln till Annie. Lite dricka och mkt skoj!! Rätt glad att jag hade cykeln sen in till stan, och ännu gladare när jag cyklade hem med värkande fötter.. Dansade en massa på class, Starnäs, räddare i nöden när Annie och Malin smet hem. Amanda var kvar i vimlet någonstans.. Nej det var en mkt trevlig kväll som avlutades på pölsemannen och sen en läsk hos pastamannen.. en guldklimp inföll sig också..

Aja, har massa av bilder från kvällen men fotografen var inte nykter så de blev inga bra tyvärr..men vi tar en fuling :)


Amanda, Annie och Malin, sällskapet för kvällen!! eller halva kvällen iaf :) Hallå snyggingar!!


Jaha, dags att gå och fixa till sig för jobbet. tar bussen tolv för att börja ett. segt!! Men köpte utgående ceasarsallad så den blir det idag!! yey, längtar riktigt!! Hemma sent men efter en helg som denna är det tur att jag är ledig både mån och tis!!

vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Annie

haha. vilken bild dessa. måste skicka ti mi:) tack för igår!!

2009-04-05 @ 12:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0