min födelsedag..

Skrivet den: 2009-04-26 kl. 13:36:28 / Kategori: That is that
Tänk att idag av alla dagar har jag tid. mitt intresse för bloggen har helt klart svalnat, men de går i vågor så vi får se.

Idag är det då min födelsedag, hela 22 år gammal, fy fan, 21 kändes mindre vuxet. Men livet leker ändå.. Hade födelsedagsfest här igår. Inte så många som ville fira med mig men så kan de gå när man är sent ute. Vera och Kalle kom tidigare på kvällen och vi åt lasagne och snackade skit. Kollade på Uniteds härliga vändning mot Tottenham och hade allmänt trevligt. Vi provade också den beryktade fernet, nej det var ingen höjdare nu heller. Men nivån sjönk i flaskan så de går åt rätt håll.  Sara Carro och Jonna dök också upp och kvällen blev himla lyckad. Avslutades på class (som fick jättebra omdöme i nya slitz-tidningen, femma på allt) Carro sov här för hon skulle upp och jobba idag, impad måste jag säga..

Annars flyter livet på som vanligt. Kameran har slut på battteri och jag är så lat att jag inte orkar lägga den på laddning.. så inga bilder inte.. ska fixa det till imorgon för det är så fint ute nu..

skola hela veckan, massor att göra. Ska också jobba fem dagar nästa vecka, jobbigt men fina pengar!!

slutar nu, Daniel säger åt mig att dammsuga.. hallå, det är faktiskt min födelsedag!!!


kram på er

Kommentarer
Postat av: alex

GRATTIS GRATTIS GRATTIS ! ! !

Vi ses imorgon:)

2009-04-26 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0