sjuk!!

Skrivet den: 2009-04-01 kl. 08:31:14 / Kategori: That is that
eller ja lite iaf..l har huvudvärk och är trött

Gårdagen var mkt seg, trodde aldrig jag skulle ta mig ur sängen för att åka till skolan. Ny kurs, började med engelska. Kanske är det engelskan som fått mig att tänka så mycket på min tid i USA den senaste tiden. Gud det är helt otroligt hur mkt man kan sakna något. När jag var där tyckte jag inte om familjen förrän närmare slutet. Men nu saknar jag dem så det gör ont!! Misstänker att det är hela erfarenheten jag saknar. Landet, vännerna, SHOPPINGEN, känslan, språket. Samtidigt har jag dåligt samvete, vill så gärna tillbaka. Men allt jag älskar med mitt liv finns ju här. Daniel, familjen, vännerna, djuren, stranden. Jag slits itu på insidan...

Jag tog mig till lektionen och gud är jag glad för det. Nu är det full fart framåt, no looking back. Kommer bli mycket jobb, och nu ska vi gå i skolan varje dag :(  vad är detta för trams? Tur det inte är så mkt, utan mer 9-11.30 varje dag! Idag är det bild, fy vad jag hatar bild...

Willys igår, inventering, skit-tråkigt det också. Huvudvärk som sakta dödar mig, men Emma räddade. Vi hade himla roligt bland alla konserver, och i slutet gav alla tjejerna järnet och hjälpte varandra för att vi skulle bli klara, bara jag som kände av lagkänslan? GO WÄ!!!

drömde att jag fått tre kommentarer på bloggen, patetiskt

aja, ska smita iväg till plugget nu.. hoppas på en uppdatering i eftermiddag där de blir lite bilder och kanske lite konst från dagens lektion..

ha de...

Kommentarer
Postat av: Frida

nu ska du få en kommentar iaf=) en bit på vägen.. vad tyckte du om dagens lärare?? SUCK säger jag.. fan va hon pratade, trodde vi skulle vara kreativa under dessa pass..

2009-04-01 @ 15:56:26
URL: http://fridazz.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej Dessie:) Nu får du en kommentar till! Gud vad duktiga vi var på Bilden idag.. vi hade fina färgblandningar:)

Ha det bra, vi ses imorron på idrotten:)

2009-04-01 @ 16:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0