tidig torsdag!!

Skrivet den: 2009-04-02 kl. 07:58:18 / Kategori: That is that
jag är verkligen uppe för tidigt om jag hinner blogga innan skolan


Ny dag, nytt ämne, ny lärare och ny sal. Idrott står det på schemat. Både jag och Alex(andra) är spända av förväntningar, hoppas på att få leka av oss med alla våra favoriter från högstadiet. Läraren sa ju att vi skulle vara ombytta så..vi får se, to be continued...




Daniel är hemma från jobbet idag, stackars honom om han blokerar tvn idag igen.. den mannen förstör min vardagsritual.. Men han har sina fördelar så. får ju berättar var vi var igår. Efter träningen tog vi en tur till Hässleholm och tittade på några helt underbara kattungar, fyra veckor gamla, ååh så små och söta!! vi valde ut den mörkaste och minsta av dem.. Behöver hjälp med kattnamn,
so far: Ceasar, rooney, sammie, pumba..
(Ceasar ( vet ej hur det stavas) passar ihop med Daniels tatuering, men det är ju också en anledning)

Blev ett himla långt morgoninlägg, Desirée för fan gå och lägg dig..
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0