vad är det för mening med snabbmakaroner om man inte har någon fetaost??

Skrivet den: 2009-04-15 kl. 16:46:54 / Kategori: That is that
Det är väl dags.. skriva vad jag hittat på den senaste tiden. bävar för allt som måste ner, samtidigt som jag har så mkt som jag verkligen vill berätta, det har varit en kul tid.. here we go..

Fredag morgon - träffde Sanne. konstigt eftersom vi ite setts på flera år. jag ljuger inte, de är säkert år sedan. idag bor Sanne i Olofström och har en lite bebis påväg.. samtidigt var det ändå samma Sanne på något sätt.. När/om jag och Daniel köper en ny bil åker jag och hälsar på!! Iaf så gick vi en runda på stranden och sen blev de glass vid ottos.. gud vad mkt glass man får där, för mkt!!
 
fredag dag - fotboll. fick till slut med Vera och vi åkte och kollade på wäs herrlag. Rätt så tråkig match fram tills de sista 20 min.. slutade 2-2.. tror jag. minnet sviker, det är ju fem dagar sedan för fasen..

fredagskvällen spenderades hos Daniels mormor och morfar.. det var trevligt, god mat!

okej det var fredagen, har fortfarande någon med mig?? Kanske dem som var med på lördagens bravader. men vi lägger in en bild för att bryta den dåliga stämningen all denna text orsakar


pojkarna


Vera med årets första fotbollskorv... mums mums!!

lördagen.. hm, vad gjorde jag då? var och handlade till kvällen med Sara och tvättade, halvtråkigt!!  Stack sen hem till Sara och fixade lite.. Elin, Carro ( en annan Carro) Dajana och Danni dök upp.. En inte så jätteglad Carro kom vid halv åtta.. Tror ( vet) att hon uppskattade de ändå. Emma, Frida och Majsan kom också förbi. Jag råkade berätta om Simba ( månadens sexställning i slitz för några nummer sedan) och mobbningen var i full gång. Men jag tyckte iaf det var otroligt roligt..kvällen fortsatte på class.. mkt trevligt.. Japp de var lördagen, hoppas jag inte missat något, å så kör vi några bilder också!!


Sara lägger sista handen på maten, lata ( och snåla ) som vi är blev de tacos!



Danni och Dajana i soffan, fortfarande tidigt på kvällen för senare glömde jag bort min kamera, onykter fotograf..




Sista bilden för kvällen, en glad Elin, kvällen kan inte bli annat än lyckad!!

Söndagen och måndagen bjöd på jobb, ingen höjdare, men lönen idag var desto roligare!!

igår  gick jag som tidigare nämnt upp tidigt för att åka med en bussresa till ullared.. mkt trevlig dag med massor av shopping.. Inte så mkt kläder men lite saker till lägenheten och leksaker till katten..Alex och Vera fyndade också. Vi kom alla hem med x antal par skor, alla skitsnygga.. å då säljer de inte ens skor inne på gekås..

lite bilder..


jag bland alla kassar, Vera och Alex står i kön och ska handla, men inte jag inte.. Viljekraft!!



våra goda glassar.. var jättevarmt väder och mysigt ute... träffade förresten Elin också. kändes himla konstigt :)  kollade efter Patrik men hittade inte honom... Bitte var med med på ett hörn.. Kunden från konsum ( Annika) som var med på tysklansresan satt också på bussen., lite chockande men de skrattade lagom åt..



Vera innan det var dags för avfart.. måste hitta bilder där hon inte äter något.. eller vi måste sluta äta varje gång vi ses..

Pallar inte mer nu, måste diska.. ska förska skriva ikväll efter träningen, för jag är inte klar än.. Har dock börjat tröttna på mig själv så behöver en paus..

ha de.

Kommentarer
Postat av: vera

matchen slutade 1-1 dessi! sen är det så att du tar fram kameran när det är paus och det är när det är paus vi brukar käka :)

2009-04-15 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0