and so.. we shall go to war

Skrivet den: 2009-08-04 kl. 00:14:01 / Kategori: That is that



okej det är krig, big time!!  Efter en lång dag på jobbet ( mycket trevligt faktiskt, sommararbetarna gör massor av fel vilket får en annan att se duktig ut) fotbollsträning ( också skoj, jag gillar de) för att sedan åka till föräldrarnas nya lägenhet och hjälpa till lite ( gick till Mc'Donalds och köpte mat) deckade jag på soffan vid en halv tolv. Inte så farligt om du frågar mig. Vad som var farligt var hur jag vaknade..

 
Där har vi ena halvan                                                           och där är andra


Rakt i ansiktet, fy f-n den var inte nådig. Jag är halvt skitförbannad och hämd skall komma.. soon. update kommer. Revenge is near.

Kram på alla snälla...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0