another one bites the dust

Skrivet den: 2009-08-27 kl. 22:23:33 / Kategori: That is that

Det är redan torsdag, hoppsan vad tiden går fort när man har roligt.  Träffade Sara i stan idag för en fika, trevligt men lite småstelt. Jag och Sara umgås bäst hemma hos någon eller med alkohol i kroppen.. Men det var skönt att komma ut i det fina vädret. (Höll på att skriva vårvädret, för det känns nästan så)

Fotbollsträning nu på kvällen, alltid trevligt!! ( Det ser riktigt spännande ut i herrarnas serie, berättar mer imorgon) Efter träningen åkte jag och Daniel till pappa och mamma för att gå round two mot deras internet. Denna gången vann Daniel och alla är glada.. Jag är också glad för kolla vad som kommit till mig.



Ett litet paket. Från fastern min.. Innuti låg ett fint halsband och jag tackar så mycket!!

Nej nu tänkte jag kolla lite på tv och sedan gå och lägga mig. Godnatt mister Tom börjar bli riktigt bra. Imorgon är det FREDAG!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Godnatt mister Tom" höll mig vaken till halv fyra i morse, då hade jag både hunnit gråta och le. Har du hunnit igenom "Yxan" ?

2009-09-06 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0