dagens i-landsproblem..

Skrivet den: 2009-08-14 kl. 06:52:51 / Kategori: That is that
vad har jag haft för mig all denna tid?  Vem vet, hihi..

Tänkte berätta vad som plågar mig denna fredagsmorgon ( mer än att Daniel fick bilen och jag busskortet) När man står och "fixar till sig" ( gör en fläta till håret, lägger på lite smink för att dölja monsterfinnen man haft i tre veckor u.s.w) Ser faktiskt helt okej ut i speglen. MEN sen går man förbi en annan spegel och ser hemsk ut!! fy vad jobbigt. Funderar på att återvända till sängen..

Ikväll blir det fotboll. Hoppas på att Åsum kan ta Ovesholm, eftersom jag inte gillar dem, Ovesholm that is. Vem kan inte gilla Åsum ;)  Hoppas på Carros sällskap plus att min nya kamera är jättebra!!

And let the weekend begin!!

kram


(En usabild, blir alltid en sådan när jag sitter på Daniels dator)
Saknar frukost på andrews!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0