fotbollsupdate en lördagsmorgon

Skrivet den: 2009-08-29 kl. 08:50:15 / Kategori: That is that
fast egentligen är det inte fotbollen jag vill skriva om utan det faktum att Viby hade studentrabatt på inträdet. Jag blev jätteglad!! Annars är det bara på class jag utnyttjar dessa förmånor. så istället för att betala 40 kr betalade jag tjugo och detta firades med kexchoklad till korven och läsken..

Matchen då, jo såg inte så mkt, satt mest och snacka skit med Carro och planerade kvällens bravader.. Slutade 4-0 till Åsum, (läste jag i tidningen) Vi gick när det stod 3-0 för det började bli kallt. För en snabb uppdatering av tabellen så leder nu Åsum men Tollarp möter Brösarp ikväll och det lag som vinner går upp på samma poäng. Hoppas på lika, haha.

Nej nu ska jag hjälpa Daniel och hitta lite kläder. Vi ska iväg och spela paintball. Jag och sju grabbar, undrar vad jag gett mig in på.. Bilder kommer senare hoppas jag. Detta måste ju förevigas på bild.

hoppas alla får en trevlig helg, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0