Fußball

Skrivet den: 2009-08-22 kl. 09:51:40 / Kategori: That is that
vad annars??

Igår spelades det match för fulla gubbar. nej men kunde ha varit så eftersom det regnade och bollen gjorde som den ville. Inget "skönlir" utan mer sparka varandra på benen und so weiter. Jag kommer inte riktigt ihåg allt i kronologisk ordning men vi gjorde 1-0 de gjorde 1-1 och 1-2. Sedan gjorde vi 2-2 på straff och innan dess hade Moa räddat en straff. Fan vad hon är grym!! Sedan bytte Tony in mig och de gjorde 2-3 och 2-4.. F*n med!!

 

Herrarna spelar idag, mot Åhus IF ( eftersom Daniel spelar/spelat i Åhus HBK har jag inte mycket till val än att ogilla dem ((åhus)). Och det gör jag också.)  Kl 16.00 i Wä!!  Några lag ur deras serie spelade igår och eftersom Wä är rätt långt från toppstriden hejar jag på Åsum där. Fan kan ju nästan deras startelva bättre än Wäs. Aja Åsum vann iaf mot Tollarp, mycket viktigt och Ovesholm förlorade mot Vanneberga. Lite oväntat men de gjorde ju Åsum också så de är lite farliga de där bönderna ändå.. Avslutar allt detta fotbollssnack med att berätta att vårt damlag spelar mot Önnestad imorgon. kl 15.00 i Wä. Viktigt att vi vinner den matchen!!

Kram på alla fotbollsfans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0