how about that?

Skrivet den: 2009-08-04 kl. 23:40:35 / Kategori: That is that
Nu är jag ledig i tre dagar.  Wow, när hände det sist? och vad ska jag göra med all min nyfunna tid? Tanken idag var att jag skulle sova ut lite extra men mamma ringde och väckte mig. Ganska snart kom hon tillsammans med pappa på frukost. Det var mysigt och senare åkte vi till Elgiganten för att kolla på en ny tv till dem. Det blev också en tur till möbelaffären och jag och Daniel fick åter uppleva hur olik smak vi har. Vad jag inte förstår är varför han inte bara kan låta mig bestämma, haha..

Idag "lämnade" vi också bort Doris. Inte till dem konstiga i Landskrona utan till ett annat ställe som verkade jättebra. Jag saknar henne massor och vet att resten av familjen också gör de. Men hur mycket jag än må vilja ha henne kvar vet jag att det inte hade gått. Nu ser jag henne springades på en äng med röda stugor runt omkring och det känns bra.


Samma bild som innan på oss, men hey, man ska inte ändra på ett vinnande spel, haha..

Just nu sitter jag och Daniel och kollar på discovey channel. Faktiskt en massa bra program, men jag vet inte om jag tycker dem är bra bara för att jag vant mig?!? Favoriterna är än då Deadliest Catch och Extreme Survival..Daniel har sina bilprogram men så lågt har jag inte sjunkit!!
Vad ska jag göra med min nyvunna tid? Allt och ingenting. Försöka göra så lite som möjligt och njuta av det och samtidigt vara ute på vift ofta. Tänkte våldgästa föräldrarna imorgon men det får vi se. Ta bilder på deras fina lägenhet. Tänkte också träna fotboll. inte bara en gång utan tre gånger denna vecka. Känns otroligt bra

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0