look - a baby

Skrivet den: 2009-08-26 kl. 17:26:36 / Kategori: That is that
hoppsan vilken dag. Idag åkte jag på roadtrip solo till Olofström. När man åker på roadtrip brukar ma ta kort på personerna i bilen och någon bild på vägen..






Men det fanns ingen annan i närheten så jag fick ju ta hand om allt själv...
















Väl framme i Olofström körde jag till 121 snabbgrillen och ringde Sanne som fick komma och hämta mig. Vi åkte hem till henne och fikade och myste med Alice. Helt underbar tjej och jag är definitivt förälskad!!



Underbar mamma och dotter

Nej nu är jag sen till fotbollsträningen. Ikväll är det fika och sedan spelar herrarna också så får kolla lite på dem också.. Åsum möter Åhus if ikväll, också halv-viktigt..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0