Mattias 23 år.

Skrivet den: 2009-08-16 kl. 18:53:11 / Kategori: That is that

efter tre timmars sömn tog jag mig igenom 10 h på jobbet,

Kusinen fyllde 23 i fredags och detta firades på lördagskvällen men trevligt sällskap och god mat. Jag var rätt nöjd över att sluta jobba kl 18, köra hem och byta om, för att sedan gå till Matte och Julia och vara där redan tjugo i sju. Plus att vi var först!! haha.


Lekar

 

Jag och Stolle did good. Hur han får in tre i näsan är ett mysterium.



Daniel is in real pain.



Damerna spelar buzz..



och pojkarna poker..

 

Söt Julia



andra halva av värdparet och kvällens födelsedagsgris..

Vid två drog jag mig in mot stan för att träffa Carro som var på t-baren. Går med bestämda steg när en bil saktar in bredvid mig. " hej, vill du åka?"  NEJ TACK!! fortsätter gå.. "är du säker?" Tittar närmare, nej men det är ju Fredrik som jobbar. Så han kör mig sista biten, alltid lika snäll!!  Träffade Carro och gjorde så att hon missade bussen. Inte alls meningen. En cider på class och lite spelande.. Vi vann 80 kr, nytt rekord!!! YES!

Jag sov på soffan hela natten och när Daniel väckte mig var klockan över tolv. Riktigt länge sedan jag sov så länge. Så det blev frukost på Mc'Donalds med Carro, riktigt gott. Efter det stack jag hem till Matte och Julia. Daniel, Basse och Anna var också där och vi beställde pizza ( jag tog en sallad, behöver ju inte utmana ödet två gånger på samma dag) Det tog mig säkert 10 min och beställa eftersom alla skulle ha plus eller minus något och alla skulle ha någon sorts sås på.. Men det var gott!!



härligast!!

Nu är Daniel med Matte och Basse och kollar på fotboll i Mjällby, så jag är ensam hemma. Myser framför tvn med Ceasar på armen. Han gör de lite svårt att skriva dock..haha

smiter nu, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0