ny vecka, nya krafter

Skrivet den: 2009-08-17 kl. 22:27:53 / Kategori: That is that
eller nja, så blev det inte riktigt. skulle städat men jag orkade inte. Tvättade lite och ringde "viktiga" samtal. Smet också iväg till biblioteket och lånade böcker till skolan. Börjar närma sig. Efter det åt jag lunch med mamma och gick en runda på stan.

Redan kl tre fick jag dra mig mot bussen och åka till träningen, den var framflyttad på grund av att Ldb FC var på besök.. eller nja, en person. Det skulle varit Therese Sjögran s9om var där men eftersom hon är på EM så var det Nera Smajic istället.. Trevligt, och det varade tillräckligt länge för att fortfarande vara intressant. Fick tröjor av dem som jag får ta kort på någon dag när vi har dem på oss.. De lottade också ut en massa saker och jag vann.. händer aldrig men det gjorde jag..



En klocka från Honda, korvbröd och gifflar från Pågen, produkter från LdB och skoväska från intersport.. Kanske inte stod på önskelistan men glad blev jag ändå..

Det var lite synd om mig idag också. På fotbollsträningen bröt jag min tumnagel. fy fan vad ont de gjorde. På grund av mitt skrik och allt blod, japp de blödde, fick jag lite sympati från tränaren också.. Försökte ta kort på det men det kunde inte riktigt symbolisera min smärta så det får vara

Kvällen avslutades med Kinamat hemma hos föräldrarna. Daniel försökte hjälpa dem med internet men det gick nog inte så bra för helt plötsligt skulle vi hem. Imorgon är jag ledig och tänkte städa, haha.. På kvällen blir de match mot Treby. Enligt Tony skulle jag spela på topp. Jag hoppas på många bra löpningar, den senaste tiden lever jag på dem.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0