the battle

Skrivet den: 2009-08-20 kl. 18:06:51 / Kategori: That is that
efter en grafittilunch i tivoliparken bar det av till äventyrsgolfen vid högskolan. Jag visste sedan länge att jag skulle förlora och efter mitt första provslag visste alla andra det också.



tjuvtränar



Björn väntar in oss andra

 



Vera räknar ihop slagen och det blev...


Björn vann på 34 slag. Kalle kom tvåa på 35. Jag och Daniel delade tredjeplatsen på 50 slag och Vera kom på femte och sista plats med 51 slag. En trevlig eftermiddag men många skratt ( många av dem berodde på mina slag )  Väl hemma lade jag mig på soffan och vilade när Tony ringde och sa att jag skulle spela imorgon, även detta ska bli skoj. Smiter snart till träningen. Hoppas alla haft en trevlig dag i solen!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0