Veras kalas

Skrivet den: 2009-08-23 kl. 11:51:22 / Kategori: That is that
Eller kalas, fetefest kanske.

Igår firade vi att Vera fyller 20 i veckan ( på torsdag glöm inte) Släkt och vänner var inbjudna och spritförådet tömt. Kvällen spenderades i KFFs klubbstuga. Ja, vad ska man mer säga, det var som en vanlig fest och som på en vanlig fest blev man lagom onykter. Bilder från kvällen..


 



 



Jag la också mycket tid till att förklara att jag inte är lik Vera utan att Vera är lik mig... men en riktigt lyckad kväll. Nu ska jag dra iväg till jobbet och sen på kalas. Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Tack för en trevlig fest! Kan garantera att det var årets fest för Vilhelm!!!

2009-08-24 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0