Who knew??

Skrivet den: 2009-08-31 kl. 10:57:57 / Kategori: That is that
skulle skrivit och berättat allt igår men jag orkade bara inte.. tyvärr.. Spelade match igår och det tog verkligen musten ur mig. Vi vann matchen med 4-0 och vem gjorde första målet om inte jag? Undrar vem som blev mest chockad. Jag eller alla andra? haha..

Jag gör aldrig mål. Ni kan fråga gamla som nya lagkamrater, jag gör aldrig mål. och därför beter jag mig lite barnsligt när jag nu har gjort de.. Har klippt ut tabellen ur Kristianstadsbladet och satt upp den på kylskåpet. Haha, där får den trängas med vykort och pizzalappar.



Nu är det våra bästa år på tv och sedan väntar disken. Idag är också första dagen i skolan efter sommaren, yey.. Vi får se hur det går idag, eftersom min grupp got crazy (ier) men jag är så glad att jag har Alex. My rock!!Vi hörs senare. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0