2:a December

Skrivet den: 2009-12-02 kl. 06:46:19 / Kategori: That is that
Idag är det tredje dagen på min VFU, andra december och första dagen (på länge) som det är minusgrader ute. Och då ska vi ut och gå!! Vi ska vara ute i tre h, varar vi ska gå en timme. Så det är på med underställen, dubbla strumpor,  och de där gula kängorna som står längst in i gaderoben..

Tänk på mig idag, jag kommer frysa som en gnu, och samtidigt lyssna på 30 ungar om hur mycket dem fryser.

Kram



ps, Till Frida och Annie (och Jimmy) jag kommer inte ihåg Sunes jul. Säkert har jag tittat på den men minns den inte. Förlåt. Frida, kan jag låna din dvd??

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Dessi då.. Hur kan du inte komma ihåg den?? JA du ska få låna den=) kramar

2009-12-05 @ 10:21:22
URL: http://fridazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0