världens bästa syster

Skrivet den: 2009-12-05 kl. 11:40:38 / Kategori: That is that
med världens bästa idéer.

Efter praktiken ( som gick underbart bra igår ) träffade jag lillassystern min i stan. Vi julklappsshoppade, och det gick jättebra! Vi har massor av fina paket inslagna i de finaste papper och jag längtar till julen!

shoppandet fortsatte på systembolaget och på Maxi. Vi köpte dricka, mat för kvällen och ingredienser till dagens bak. Vi fuskade, gud vad vi fuskade!!




Det blev kakmix och champagne. Någon som kan toppa de? tror inte de. Men till dem som ändå försöker så höjer jag med  Lax ala Vera och ris. Till detta en flaska vin och Idol, där Calle gick till final. Och vi avslutar med lips-maraton.

   

Några lussekatter blev brända, men de flesta blev bra. Och jag erkänner, jag har ätit några till frukost. Idag är min lediga dag och jag ska inte göra något vettigt alls.. Iaf inte än på ett tag.

Kram

   


Kommentarer
Postat av: josefin ♥

Hejj :)



Just nu har jag frågestund på min blogg och jag skulle vara jätte tacksam om du kunde ställa några frågor till frågestunden. Och man får såklart en länk efter man har frågar! :)



Skulle bli väldigt tacksam! :')

Ha en bra lördag! :D♥

2009-12-05 @ 15:21:39
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Va mysigt :D

2009-12-05 @ 15:35:20
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Lisa (;

fin blogg! :)

2009-12-10 @ 16:14:20
URL: http://liisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0