Återkommande fotbollstema

Skrivet den: 2009-02-24 kl. 21:02:06 / Kategori: That is that

Känns som om benen fortfarande springer trots att jag har stannat sen länge..

Men vi börjar inte där. Nej veckan började annorlunda men praktik innehållande flera utmaningar. Tyvärr får jag inte prata om dessa. Eller tyvärr, det finns en mycket logisk anledning, men ibland behöver man prata av sig. Kanske därför vi är två på samma ställe. Men jag kan iaf säga så mycket som att jag trivs som fisken i vattnet på skolan och har en otroligt bra handledare som också är en superbra lärare.Underbara elever och jag lär mig massor.


Ytterligare ett inlägg utan bild, jag blir så trött på mig själv och sidan så tråkig

Gårdagen spenderades i gymmet med Caroline. Japp jag är en liten friskisnörd, men jag gillar de. Körde ett hårdpass på löparbandet och lite extra för magen. Helgen hade tagit hårt.

Idag hämtade Annie mig vid halv sex, vi körde inom Emma sen bar det av till Vä för en fotbollsträning på vår underbara grusplan. Jag är en sådan tönt också. Körde ett strykepass för benen, precis vad jag behövde. Men jag är rätt nöjd nu! Måste också berätta (skryta) om mina bravader förra träningen. Lyckades med inget mindre än ta emot bollen på bröstet, brösta upp den till huvudet, nicka och ta emot bollen på bröstet för att brösta upp den och nicka tillbaka. Ni som känner mig förstår hur bra detta var av mig. Men så länge jag inte behöver använda benen ( fötter lår knä, allt) så karar jag mig rätt bra!!

Just nu är det ännu fotboll som gäller, United - Inter, viktigt!! Försökte få Daniel att fixa lite tisdagsmys med chokladbollar, men icke. Funderar på att göra en macka med ägg och kaviar bara för att retas.

Tänkte ge mig för idag, Lång dag imorgon också, ska nog hinna med en shoppingrunda efter praktiken, CSN kommer ju imorgon.Har bokat tid i tvättstugan också, kände att det var dags nu.Nu har jag lektioner att planera :)  


 Nej jag gillar inte riktigt vardagen, helgen är så mycket roligare att skriva om!!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Så du har skaffat blogg, Dessa? :) Trevligt värre. Hoppas allt är bra!

2009-02-24 @ 21:12:46
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0