Nybörjare

Skrivet den: 2009-02-20 kl. 09:33:31 / Kategori: That is that
Det måste finnas en bra anledning till att jag börjar skriva nu 30 år efter alla andra. Och ja, de finns det! Varför har jag inte skrivit innan? Vem skulle bry sig om att läsa om vad jag tänker? Patetiskt! nu har jag bytt inställning och skriver för mig själv istället. Anledningen? En bok jag inte ens ville läsa. En bok jag väntade med till sist men nu sitter med för att få läsa vidare. Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert, på engelska heter den Eat, pray, love. Om en kvinna som bestämmer sig för att utforska sig själv så som få skulle våga, utan livlinor eller skyddsnät. Den nakna sanningen om en själv. Blir mer och mer läskigt ju längre man tänker på det.




Tanken med min blogg är att få ut lite tankar och funderingar. Tror inte det kommer bli en höjdare för andra, iaf inte än. Mitt mål är att kunna spotta ut allt möjligt här, att vara ärlig, som Elizabeth är. Men vi får se hur de går, är bara nybörjare.

planerna för dagen, hockey ikväll. Thats it. Idag händer det inte mycket. Hade tenta igår så idag får jag slappna av lite. Men ikväll ska jag och Daniel åka och kolla på malmö, ska bli skoj. Har varit där en gång tidigare, men idag är det bara vi två. Kan gå jättebra och jättedåligt, :)  men platserna var tydligen bra!!




Jag tror jag slutar här. Annars håller jag på i all evighet. Vi får se hur de här går, om det ger mig någonting.
to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0