Desiree och Daniel goes crazy..

Skrivet den: 2009-07-23 kl. 20:18:32 / Kategori:
det där var vad jag kallar shoppingtur. Både Caroline och Vera ligger i lä nu.. Eller nej, kanske inte Carro för vi har shoppat loss i både Sthlm och NYC. Men det blev några fynd iaf, och för bloggens skull läggs det ut i små bilder.. japp så mycket är det..



  





  

solglasögon och fodral från Bijou Brigette

Kalender från akademibokhandeln

Väska och datorskydd från Lundbergs

Två par skor från Stadium

Skålar och ätpinnar från Lagerhaus

Oversize skjorta från Solo

Linne och scarf från New Yorker

Daniel shoppade också loss en massa. Så det var bara inte jag. Han fick med sig ett par badshorts, vanliga shorts, en skjorta, en tjockare tröja, ett par joggingskor och en bok mitt i allt.. Familjen Olsson shoppade inte så mycket, Sara köpte någon tröja men hittade inte mycket annat.

På något sätt fick Daniel med mig till tennishallen med Matte igen. Jobbigt men skoj!! Nu sitter vi hemma, har precis ätit. Ikväll ska vi åka och handla ( bara mat jag lovar) och sen titta på film. Undrar om någon av oss kommer klara det utan att somna..

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0