en bra torsdag

Skrivet den: 2009-07-02 kl. 22:17:28 / Kategori: That is that

redan torsdag, snart är det helg!!

Det har varit en toppendag, inte alls hur jag trodde det skulle bli. Vaknade vid en halv tio och tänkte sitta hemma och slappa tills jag skulle jobba. Men sen bestämde jag mig för att ta mig i kragen och rycka upp mig. Så jag ringde mamma och kollade så hon var hemma sen åkte jag till Åhus med bikinin i högsta hugg. efter ungefär fem min i solen tröttnade jag och tvingade mamma att spela diverse spel med mig i solen. Bland annat boule som var mycket underhållande. Får skriva att mamma vann, annars kommer hon göra de.. men jag vann på megayatzy. Efter några timmar åkte vi ner till byn och åt lunch på pråmen och glass på glassbåten. Vi tog en promenad till torget och köpmannagatan tillbaka till konsum för några timmars hårt arbete.









jag både tror och hoppas på att det blir många potatisar och glassar för mig och mamma i sommar! Imorgon börjar jag jobba kl 15. Städa på morgonen, jag har tvätt-tid redan kl 7 på morgonen. Med bra planering kan jag ta halv elva-bussen till Åhus och några timmar i solen. på kvällen blir det fest hemma hos Matte och Julia. En nykter tillställning för mig, tyvärr. Kommer bli tufft eftersom det inte blev någon öl eller grasshopper igår, men jag får hålla mig till lördagen då vi ska hem till Jessica och sedan ut. 

Jessica fyller dessutom 20 år idag, GRATTIS


På söndag är jag ledig, så då blir de med lite tur stranden. Sola om vädret vill sig, kanske dags för årets första dopp och det spelas beachsoccer för fullt. Toppendag planerad och jag hoppas att både jag och Daniel mår förjävligt.. tihi..

nu ska vi sova, Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0