living a beautiful life

Skrivet den: 2009-07-19 kl. 18:45:02 / Kategori: That is that

helgen närmar sig sitt slut men det gör inget för den har verkligen varit toppen. ( plus att jag ändå är ledig imorgon)

Systerdagen var helt underbar. På grund av regn blev det plan B som bestod av

shopping
Köpte dem där skorna, yes!! Hittade också en tröja på MQ, bild kommer när jag ska ha den på mig någon dag.
Lunch
Trendie, chicken fingers. Gott och vi fick prata av oss en massa
Eftermiddagsbio(hangover)
jättebra film, rolig och avslappnande, precis vad vi behövde.



varför har vi tre läsk??

hemmalagad middag (tacos)
enkelt och gott och allmänt mysigt







och sedan utgång till Martin&Martin
Eftersom jag skulle jobba dagen efter blev det en halvnykter tillställning ( en halv öl på plats och en cider tidigare på kvällen) Så jag och Vera tog mazdan till stranden. Trevligt men mycket folk, dock inte så många man kände men jag klagar inte.  Hemma vid två och upp kl sex, satan med.. Men när jag väl gick upp var Daniel redan uppe ( hans helg är en helt annan historia)  Jag jobbade mellan 07.30 till 17.00 men gav upp redan vid 15.45 och gjorde därefter ingenting av värde.. Jag och Emilia pusslade ihop en kartong inne i pantrummet iaf



kan man bli sötare. Och kan man ha mindre till liv än att leka med kameran inne i pantrummet på konsum en söndagseftermiddag.. Nu ska Daniel och jag och handla. Skriver mer imorgon. Då kommer det också bilder på mina nya naglar, cant wait :)

kram på er alla


Kommentarer
Postat av: syster

tack tack tack för en fin dag!

2009-07-19 @ 20:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0