Malmö - AIK

Skrivet den: 2009-07-30 kl. 23:56:49 / Kategori: That is that
vilken produktiv dag denna torsdag blev. nästan nöjd själv. Dock väckte Daniel mig 08.57. Hallå klockan var ju inte ens nio, taskigt om du frågar mig. det var min städ-dag så det var till att gå upp och sätta igång. vid en tolv var jag klar, kändes mycket bra! Jag och Daniel drog då en runda till tennishallen och spelade en timme. första gången som det var bara vi och det var riktigt roligt. Mitt spel var bättre än vanligt och första halvtimmen spelade jag ut honom totalt 6-0 till mig. Andra set hann vi bara spela 6 games och det blev till min stora förvåning 3-3. Det stod 3-1 till Daniel med kanske 7 min kvar men jag vägrade förlora mot honom och dem två sista gemen gick fort. Enligt Daniel hade jag en massa turbollar medan jag säger att är man koncentrerad så..

Skulle träffat Catta på eftermiddagen men blev inte så, vi gör ett nytt försök på måndag. Vid en halv sex kom Vera hit och kvart över hämtade vi Kalle efter hans träning för att köra ner till Malmö och kolla på matchen mot AIK.



 



 


En bra match som hade allt utom mål. Spänning, bra avslut, lite tjafs, liv i båda klackarna. Malmö var klart bäst och i första halvlek och sista 20 i andra körde de över AIK! Inte ens Moa kan vara så blind??

Imorgon är det jobb jobb jobb.. Mellan 13.30 och 21.15. Jobbigt men det är pengar. Nu tänkte jag gå och sova men Daniel ska tydligen äta glass?!?

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0