new day, same shit..

Skrivet den: 2009-07-28 kl. 10:39:11 / Kategori: That is that
Nej så ska jag inte säga men dagarna börjar gå in i varandra nu. Jag och Daniel vaknar på grund av katterna, myser lite och går upp. Vi/jag åker till Åhus till päronen eller till konsum.. Idag ska jag ut med Doris och sen jobba. Pappa och mamma är på en tvådagarstur i Ullared. Sjukt att pappa är med, och att han börjar med en tvådagarstur.  Good luck to him.

filmen igår blev ingen mindre än Defiance med bland andra Daniel Craig (Bond) och Liev Schreiber (X-Men Origins: Wolverine) Jamie Bell gjorde också en mycket bra insats i filmen. Handlar om fyra brödrar som flyr under andra världskriget och gömmer sig själva och andra judar i skogen i Vitryssland. En bra och sevärd film!!




Daniel är på Maxi och köper frallor, och jag hoppas verkligen att han kommer snart. jag är lite hungrig, haha.. Kan också berätta att jag har megaträningsvärk och det känns underbart!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Matilda

När jag vaknade i morse hade jag ganska så ont i kroppen. De kändes att man levde i morse! Men jag ska ändå stå emot smärtan och bege mig till friskis ikväll. :) Håll tummarna på att jag överlever. ;)

2009-07-28 @ 11:30:19
URL: http://maotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0