not enough

Skrivet den: 2009-07-14 kl. 22:53:58 / Kategori: That is that
 Har inte mycket att säga. Jo, har massor men ingenstans att börja. Känner mig diplomatisk och som om jag svävar ovanför mig själv och liksom bara tittar. Hinner inte med allt och hinner inte tänka efter vad jag gör riktigt (weirdo..)

Var i Tyskland igår med pappa, Daniel och Thomas. Slås en än gång över hur mycket jag tycker om min pappa. Snällare finns inte.. Trippen blev lyckad och vi är rustade för framtidens helger.

Idag har varit en lugn dag, hundvakt halva dagen, jobbat andra halvan. Trivs massor med Izzie, får lite extra närhet och kärlek.

morgondagen bjuder på nya äventyr. Har så mycket planerat att jag inte vet in eller ut. Som sagt sitter uppe tittar på bara..

kram på er alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0