sound of life

Skrivet den: 2009-07-30 kl. 00:16:40 / Kategori:
wow, just nu händer inte mycket. Slappar med Daniel och jobbar.. Därför har jag heller inte något att skriva om. Men jag lånade Daniels ipod idag till bussresan och blir återigen chockad över hans musiksmak. Min pojkvän har otroligt bra musiksmak och en tendens att alltid hitta de låtar som blir populära direkt. (vilket gör att jag hinner tröttna på dem innan de kommer på radion och att Daniel tröttnat på dem långt innan jag ens hittat dem)  Därför tänkte jag ge er ett litet smakprov från denna beryktade ipod.(i brist på annat) haha, enjoy!


Busta Rhymes - World go round
Gammal låt men den är fortfarande bra och ger en skön känsla



Manian  - Welcome to the club
Också halvgammal men härlig, feststäming


Pitbull - I know you want me



Tramsgänget - Dunkadunkalåt
Denna låten är till Svea, hon kommer gilla den. haha


Henok Achido - Pusher
 
 

Mohammed Ali - Hinna hinna



Sen har vi självklart Lady Gagas Lovegame men det fungerar inte att hämta från youtube riktigt så de blir webbadressen dit.. Det var mina favoriter. Inte mer än rättvist att Daniel också ska få välja några låtar.

David Guetta feat Kelly Rowland - When love takes over

 

Swedish house mafia -  Leave the world behind



The Used - Burning down the house
Någon som känner igen låten från Transformers eller Tom Jones?


Keri Hilson /Kanye West - Knock you down



Chris Brown - Fallen Angel



Okej nu är jag trött och Daniel är trött på mig. Extrem överlevnad på tv och jag vill nog hellre gå och lägga mig än titta på en galen man som äter stora äckliga insekter. Imorgon ska jag få träffa Catta som är hemma från USA! ska bli skoj att få prata med henne, länge sedan. På kvällen är det Malmö - AIK som gäller med Daniel, Vera och Kalle. Också detta väldigt trevligt!!

kram på er alla och hoppas ni hittade någon låt som passade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0