svininfluensan..

Skrivet den: 2009-07-21 kl. 22:53:27 / Kategori: That is that
idag har jag jobbat, och nog aldrig mått så dåligt på konsum, ( inräknade alla de otaliga gånger man varit bakis) Nej jag vaknade med sådan halsont och frossa och jag känner riktigt hur förkylningen sprider sig i kroppen.. Fredrik var på mig om att jag hade svininfluensan och sedan var det ingen som vågade närma sig mig resten av dagen. Funderar på att sjukanmäla mig imorgon men vi får se hur jag mår så..

Sov på bussen hela vägen hem. riktigt djupt också för när jag vaknade satt det någon bredvid mig, världens chock!! Efter en snabb runda hemma bar det av till tennishallen med Daniel och Mattias. De trodde att de var bra men icke, slog dem båda over and over again. Daniel och Mattias spelade rätt lika men får väl säga att Daniel vann till slut annars stryper han mig..  Skall också sägas att jag tycker om Daniel otroligt mkt men spela tennis kan inte killen.. fy vad roligt jag hade ;)




Jag vet inte hur jag ska förklara Daniels spel. Han har ingen aning om vad han gör men har så pass långa armar att bollen ibland träffar racket.. Försöker han slå går det galet utan det passar honom bäst att bara hålla emot när bollen kommer.. Han får dit några snygga hörnbollar som enligt honom är planerade och enligt mig tur..  



Mattes grunder är helt okej, han vet lite hur man ska göra iaf.. sen måste han bara fokusera sig på det också.. Jag är ju självklart proffset själv.. Dock är Daniel lika bra på att fotografera som på att spela tennis så det finns inga bilder på mig (där man ser att det är jag) utan ävden detta fick jag ta hand om själv..



mitt favoritobjekt, tihi..

Just nu mår jag piss och vill sova.. Se vad som händer imorgon..

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0