dum-dum

Skrivet den: 2009-06-11 kl. 10:54:55 / Kategori: That is that
Det är vad folk kallar mig. Ibland direkt till mig eller bakom min rygg. ( nej jag bara skoja, de brukar vara till mig under några klantiga ögonblick). Jag har aldrig hävdat att jag är sådär jättesmart. Det jag nu gjort kommer vissa tolka som dumhet andra godhet. Jag ser det som godhet såklart.

Vet inte om jag berättat om mina svårigheter att byta bort morgondagens arbetstider. Tyvärr ville ingen byta med mig så att jag kan gå på Saras student. Patrick sa helt enkelt att han inte ville.. Vad borde jag då säga när han kommer och vill byta med mig så att han inte missar träningen.. visst borde jag säga nej..? Ni som känner mig, vad säger jag? Klart jag tar de. för snäll för mitt eget bästa? Det sägs så. Men, och detta är för min mamma och Daniels mamma, jag gjorde inte de utan att påpeka flera gånger hur snäll jag var och att många inte hade bytt med honom efter att han inte ville byta med mig. Så med lite tur förstår också han hur snäll jag är. plus att jag vet att han kommer sakna mig under semestern, vem sitter annars och sjunger gläns över sjö och strand i kassan i juni? Och på tanke på att byta, Fredrik bytte med mig under Fredagen, istället för att börja kl 13 börjar jag nu 17 och hinner med en liten runda hos Sara.

Just nu är det bara jobb i huvudet på mig. Börjar kl 14 idag. Tråkigt men så är det. Lönen närmar sig, äntligen. Och igår
kom skattepengarna. fy vad dem behövdes! man tackar och tar emot.

Längtar till midsommarafton!!! Kram på er alla



livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0