fredag kväll..

Skrivet den: 2009-06-05 kl. 23:16:11 / Kategori: That is that
 nu är det fredag kväll, fortfarande Daniels födelsedag, men gästerna har gått hem så vi får fira ensamma istället..

Det blev en trevlig och produktiv dag som började med att Daniel väckte mig kl sex på morgonen. Tanken var att jag skulle upp då. Yeah right, ställde om klockan till åtta istället och efter att ha tyckt synd om mig själv i en halvtimme åt jag frukost. Sedan satte jag mig och skrev min dramauppgift, nu har jag sommarlov på riktigt, yey

Tvättade mellan 10 och 14, massor av maskiner måste jag säga, mellan turerna sträckläste jag harry potter, och sedan var det dags att städa. Cyklade en runda till maxi också och handlade..

Var det någon mer än jag som såg Robin Söderling spela idag? Spännande måste jag säga, och riktigt roligt för honom. final på söndag, halv tre tror jag. Blir att skynda sig hem från jobbet!!

Gäster ikväll, Daniels släkt och mina föräldrar, trevligt trevligt, mest uppmärksamhet fick Cissi och Ceasar.



mums, den ni, frukost imorgon..



jobbigt att vara student, stackars liten... tycker inte alls synd om dig... Men tycker om dig ändå Sara lilla :)

Imorgon är både jag och Daniel lediga, när hände det sist..?? Så de blir en runda på stan och fotbollen ses med all säkerhet i Åhus. Ska sova där också och får tillfälle att leta igenom alla gamla bilder igen.

Kram på er och sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0