fredag..

Skrivet den: 2009-06-26 kl. 14:49:36 / Kategori: That is that
tråkig som jag är har jag suttit inne hela dagen. Inte gjort mkt mer än tittat på tv och läst harry potter, snart klar.  Nu ska jag ge mig iväg till jobbet men hoppas på att Daniel ska hinna hem innan jag sticker, en puss i dörren ska vi väl hinna med? 

Dagens tankar,
 M. Jackson såklart. Känns overkligt men youtube finns så jag vet var jag finner mina favoritklipp..
syrran som är påväg till Grekland med Kalle. eller de är väl framme nu och myser i solen
Att jag själv skulle spenderat dagen på stranden, men rumpan känns inte okej än..





Imorgon kommer Ida, äntligen!!

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0