min dag idag

Skrivet den: 2009-06-08 kl. 10:14:04 / Kategori: That is that
Idag är det min dag, och därför tänker jag göra som jag vill.. Idag är jag ledig och det kommer dröja tills jag är det igen så jag får passa på och njuta. Därför kommer dagen spenderas i sängen tillsammans med två katter och en Harry Potter-bok. Är på den femte nu och de börjar bli spännande.

har läst tidningen idag, är det bara jag som följer "superfemman" jättenoga..? (för att vara en ovetande supporter till typ åtta lag..) Spännande när alla vinner mot alla, Ovesholm förlorade mot Tollarp, Wä vann igen, och Brösarp förlorade mot Åsum. Börjar bli tight i tabellen. Skoj med lite dramatik. Det har vi inte i våra serier precis..

Börjar bli hungrig men orkar inte resa mig, finns nog Cola och jordnötter från kvällen innan, döm mig icke, idag är det min dag!!

Kanske reser mig ur sängen för en träff med Carro, men bara kanske.. Har två ärenden i stan också, ett är en hemlis, berättar med den 23 juni, och det andra är att köpa kattsand, så spännande var det.. Nu är jag vid den punkten igen när jag måste hålla något hemligt, de passar inte mig.. Carro kommer få veta annars går jag under, haha..

Försökte göra en header här, gick inte alls bra, blir fult och alla andra har så fina, fuskigt faktiskt, hmpf..  ni kan få se den iaf



lika grå och tråkig som jag.

aja ska sova lite till nu, kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin blogg du har:)



kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-06-08 @ 12:59:42
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0