student

Skrivet den: 2009-06-13 kl. 02:25:00 / Kategori: That is that
idag har det varit fullt av studentfirande runt om i Kristianstad. Känns som igår det var vi, eller hur..?

Spenderade eftermiddagen med att stå i regnet och vänta på att Sara skulle springa ut. Blött men ändå trevligt.









där har vi henne, mitt i en vattenpöl. Efter några kramar och nära till tårarna gav vi oss av till Åhus. Jag fick lite mat och innan alla hann komma gav jag mig av, till ni vet vart.. Halvtråkigt men jag jobbade med Fredrik och då kan man inte ha tråkigt. Efter Jobbet blev det en runda hem till Sara igen. Jättegod tårta, och lite dricka.



Sedan tog jag cykeln till Kattfotstigen och studentfest/20årsfest hos Carro. Också detta mycket trevligt! Lite tråkigt att jag missade Alex men de tar vi igen! Vi får höras i veckan så vi kan åka och hämta våra tentor!!  Bilder från kvällen..



Studenttjej nr 2 med pojkvännen Andre




Glada och söta



Så mycket kontakt fick man med Kalle under kvällen. Han vet nog inget om kortet med Vera tyckte det symboliserade kvällen riktigt bra..



Kvällen slutade med bussen hem, Tanken var att vi skulle vara fler som nu satt här framför tvn, men kvällen har sina offer.. Hockey, spännande med sjunde avgörande..

Vet inte vad som händer imorgon riktigt. Jobb på kvällen såklart ( vad annars). Planerat att träffa Carro på dagen men får se när jag vaknar.

Nu är jag trött och det har gått sex min av hockeyn, räknas det som om jag har kollat och kan somna med gott samvete?

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0