tentamensdag

Skrivet den: 2009-06-02 kl. 07:50:03 / Kategori: That is that
Någon mer än jag som har problem att komma in på blogg.se eller andras bloggar på kvällen..?

idag är det tenta i engelsk grammatik, på engelska såklart.. Jag provade en ny taktik genom att inte ens öppna böckerna. Jag tycker verkligen det ska bli intressant och se hur de här går, av någon konstig anledning är jag inte nervös.

Gårdagen spenderades i solen med syster och mamma. Det blev en runda på stan, lite shopping, småärenden och lunch,  sallad på trendie..



eftersom jag ännu inte varit så mycket ute i solen ville jag ta tillvara på soltimmarna, medan mamma och Vera snyggt placerat sig i skuggan.. Så kan det vara..

Vera fick också hälsa på katterna, hon åhhade sig lika mkt som alla andra, och kameran var framme så varför inte...



Cissi ser halvroad ut, men så länge Vera är nöjd så.. Syrran var också nyklippt och nyfärgad, stylad till max, fick hon beröm för också, men jag gillar de starkt..

Extra träning ikväll, se om jag orkar gå.. Önska mig lycka till på tentan!!!

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0