dagen..

Skrivet den: 2009-03-18 kl. 20:01:49 / Kategori: That is that
lyckad, men vad annars med syrran?  Fick ett fint sms innan vi träffades " älska solen".   Vi var båda upprymda av vädret och klädda efter det också. Köpte en ny vårjacka, vet dock inte än om jag ska behålla den eller inte.. vi får se.. De blev lunch på graffiti, fast jag var inte jättenöjd med min potatis. Så går de när man vill prova något nytt, "Man ska inte ändra på ett vinnande spel" ala Uffe Samulsson..

gissa vem som, utan att försöka, sänkt sin mobilräkning med 100 kr jämfört med de senaste fem månaderna.. nice

Vera hittade också några fynd, bland annat ett par fotbollsskor, man blir verkligen frestad av vår-vädret!!

Dagen fortsatte på gymmet, en riktig hårdkörare på löpbandet, känns riktigt bra. De blev ingen pizza utan pasta istället. Tanken var sen att jag skulle smita bort till solariet men Caroline är sjuk, funderar fortfarande om jag ska smita själv. vänner på tvn, tror Joey har övertalat mig att stanna precis där jag är.

tvätt-tid imorgon mellan 7-10, nån som vill göra mig sällskap i tvättsugan??

Har också lyckats med att dubbelboka mig.. senaste tiden har jag inte lyckats med mkt. Nu ska jag iaf på en Tysklandsresa den 26 mars, hemma ca 19.30. Sen ska jag iväg med mamma och syrran på kvällen på nån show som börjar 20.00. Hur ska detta gå? fortsättning följer. Samvetet igen...

See ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0