helgen..

Skrivet den: 2009-03-08 kl. 22:36:13 / Kategori: That is that
 Sängen lockar inte, jag försöker locka Daniel, se hur de går..

Hade stora planer för helgen. Fredagen började med en avslutad VFU. En lyckad sådan!! Det blev en hårdkörare på gymmet med Daniel och Caroline som jag också fick med i sista stund. trevligt. På kvällen åkte vi buss ( jag tänkte inte vara fylletaxi igen!!) till åhus och skulle bowla. Först var det middag, maten sådär, sällskapet toppen. Jag tror vi alla blev lite chockade när vi insåg att det bara var vi och ett annat sällskap som skulle bowla då kl 22-23. Men vi hade skoj ändå. Kalle vann överlägset och jag förlorade inte. Vi lämnar de så. Hade min kamera med mig men de blev inte läge för några bilder tyvärr. Bestämde oss för att om någon slog två strike i rad skulle de andra bjuda på en shot. Detta gjorde självklart kvällens vinnare och Daniel köpte det värsta både jag Kalle och Vera varit med om. Fernet, hette det tydligen. Prova den säger jag bara!!! otrolig upplevelse om inget annat!!

På lördagen stack jag och Daniel och kollade på Åhus HBK  -  Nosaby på konstgräset i stan. Kallt och det gick inte så bra för Åhus, men det var skoj att kolla på fotboll utomhus iaf!! Saknat det hela vintern. Efter det bar det av till ICA maxi, Daniel råkade tydligen stoppa ner Guitar Hero i vagnen. Får se om jag spelar, ännu aldrig provat så varför börja nu?

Kvällen fortsatte med jobb mellan 17-21.15, Stängde med Sofia, så mkt tjejsnack och allmänt trevligt. Föräldrarna kom också förbi och jag flörtade in mig och Daniel på middag lite fint sådär. Senare på kvällen var det utgång med Svensson planerad, men jag var verkligen inte på humör, mkt konstig och ovanlig känsla, men jag gav efter för den och stannade hemma med Daniel. Blåbärspaj och vaniljsås, mums. Tittade också på YES-MAN med Jim Carrey, helt okej film.

Söndagen kantades också den av jobb, fan vad trött man kan bli. 13-21.15. Tur att man får betalt, de säger jag!! Så det är ungefär allt jag hunnit med idag. Kollar nu på Beck med Daniel men är inte speciellt insatt.

Läste ut en bra bok idag.  Matilde av Denise Rudberg



Och då var det snart dags för ny vecka igen, Inget speciellt planerat, ska gå i skolan som vanligt, vilket mest betyder inte alls. Skulle varit spelarfest nästa helg, men den blev tyvärr inställd. Jag och Emma ska dock ha en egen tänkte vi och utgång är som vanligt planerat. Se om vi får ihop en bunte Wä:are sen så är det fest!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0