Hinner inte..

Skrivet den: 2009-03-29 kl. 08:57:45 / Kategori: That is that
men det är väl bra om jag inte hinner blogga, betyder ju att jag har ett liv.. uppdatering,

jobb i fredagskväll, började tidigt på lördagen och slutade kl 18. direkt hem till mamma och pappa för trevlig middag. Kollade på fotbollen och så. Satt och spelade kort innan fotbollen, klockan blev halv nio, och eftersom vi ändå inet gjorde mkt kunde vi lika gärna släcka ner.. är det bara jag som känner gemenskapen med resten av världen??

Idag är de upp tidigt, känns tidigt iaf!! ska iväg på nån fotogrej med Carro och Vera, ska bli skoj! Hinner vi sen ska vi iväg och kolla på Kalle när han spelar match och sen på kvällen är det bio med Carro, yey.. Se om jag kan trycka in gymmet och städa också men jag tror inte det ;)

Aja, inte så mkt mer roligt att skriva om, see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0