Måndag Måndag Måndag

Skrivet den: 2009-03-02 kl. 20:45:09 / Kategori: That is that
Kanske inte en helt vanlig måndag men nästan..

Tillbaka til vardagen, helgen bestod av 25 h jobb och 9 h sömn. Så det var en trött Desirée som vaknade i morse. Men det var bara att ge sig av till skolan. När jag väl var där var det lika skoj som vanligt. Hemma vid en halv fyra..

Dagens: Mamma ringer när jag pratar med min handledare. Jag klickar henne diskret, mamma ringer igen, proceduren upprepas. När mamma ringer tredje gången tror jag verkligen att det är viktigt så jag ber om att få svara. Frågade mamma om det var något jättevikigt eller varför hon annars ringt så många gånger. " nej men det var ju upptaget de andra gångerna..." Varför är jag ens förvånad, men det var skoj för stunden.

Var på gymmet idag med Daniel, mysigt. Efter det åkte vi och handlade för att kunna göra en god sallad. ( hälften alla jag känner som känner Daniel svimmade nu) men vänta de kommer mer, innehållet var följande, sallad, mango, äpple, kyckling, pasta, solrosfrö, gurka och sen så fetaost för mig å majs för Daniel. Känner oss duktiga och vi försöker i skrivande stund övertala den andra att göra chokladbollar. 

Nej skolarbete att göra,

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0