Sveriges värsta bilförare

Skrivet den: 2009-03-05 kl. 21:09:38 / Kategori: That is that
oändligt med underhållning. Okej, jag är trött efter en lång grusträningen så kraven är inte stora, men visst är det roligt. Sådana orginal och roliga tävlingar!

Jaha, torsdagen har också gått. Haft en bra dag på skolan, sista timmarna var underhållande. Gick upp en halvtimme innan klockan ringde, och diskade, hur många hade gjort de? Inte min sambo det är ett som är säkert.

Imorgon blir de sista dagen på praktiken, ska argumentera för att jag använt mig av styrdokumenten i undervisningen, ska nog gå bra. Kommer sakna barnen måste jag säga!  På kvällen skippar jag träningen å åker och bowlar med Vera, Daniel och Kalle. Äta och sånt innan. Ska bli en trevlig kväll. Gymmet med en runda imorgon, full rulle som vanligt.

Suprise att jag ska jobba också i helgen. Jag är så trött på att jobba men det är nödvändigt ont är jag rädd för. Känns verkligen dags att ha liten egentid, och lite tid med Daniel med


over and out, nästa gång blir de lite roligare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0