Doris

Skrivet den: 2009-05-18 kl. 22:18:26 / Kategori: That is that
min fluffiga hund är inte fluffig längre, och inte min heller för den delen.. Här har vi charmtrollet på besök hemma hos mig och Daniel



Min eyeliner har försvunnit, jobbigt läge! Försvann under mystiska förhållanden i fredags. Idag var jag på h&m och köpte en ny, billig variant. Hoppas fortfarande på att den gamla ska dyka upp, min fina Lancome.

Annars har dagen varit mycket trevligt. Lite stessigt i skolan, väldigt mycket att göra tyvärr. Men de ska nog gå. Sen var mamma och Vera här med Doris, alltid trevligt. Andra guldklimpar också under dagen.

På kvällen blev det fotbollsträning, jätteskoj! Det är alltid mycket roligare och träna när solen är framme.. Alltid roligt att prata med Emma och Annie och alla de andra!

Imorgon är det skola igen och mycket jobb. Hoppas på sol så man kan sitta ute!! Imorgon ska jag också gå och få naglarna fixade. Även om ingen annan bryr sig kommer det bilder, för jag gillar dem starkt!

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0