försöka duga..

Skrivet den: 2009-05-13 kl. 16:48:33 / Kategori:
 Hej hej världen..

sitter framför datorn en stund innan jag ska till jobbet.. Tänkte visa gårdagens fynd..



här är min fina jacka, 500 kr på h&m. Jag hat kollat på den så många gånger att jag var tvungen att köpa den.



Diesel-tröja från Sandelins, 299 kr och tygskor från h&m, 99 kr. Köpte också två linnen och en annan fin tröja på vero moda.. På kvällen beställde jag kläder med Jonna från Forever21.com en bra sida, rekommenderar den starkt, glöm bara inte att det läggs på extra taxa i tullen.. Bilder på dem sakerna kommer senare, när jag fått dem :)



Jag och Daniel äter godis igen, vilket måste firas, fika i solen med Vera på trendie.. mums, kärleksmums that is..

Jag har försökt fixa till lite på bloggen i nästan en timme nu och ger upp. byta bakgrund och sånt är helt enkelt inte för mig. Får försöka sen en annan dag. kanske...

Nej ska smita nu,

kram till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0