hos föräldrarna.

Skrivet den: 2009-05-30 kl. 16:37:47 / Kategori: That is that
Hallå hallå.

fotbollen igår - jätteskoj!! Åsum vann rättvist med 3-1 och det var bra spel. Tyvärr kommer inte bilderna just nu eftersom jag inte är hemma, ikväll förhoppningsvis!! Abbe - det är ett helt otroligt skott du har, eller var de två kanonerna bara lyckoträffar?!?  Jag var ensam åsumsupporter på vår sida, men vad spelar det för roll när man ändå vinner.. När det kommer till att heja märker ni kanske att jag vänder kappan efter vinden. nja, jag hejar vanligtvis på det laget där jag kan namnet på flest spelare.. kanske lite dumt men men. Carro hejar vanligtvis inte på nått av lagen utan hejar mest på bra fotboll och snyggt spel.. Matte var också på plats, han hejade iaf på rätt lag :)



frispark till Önnestad



staff till Åsum, mål!! Ser inte strafflägaren, tror det var Elvis, men lovar inget..

Lyckades övertala Carro att dra ut på stan en sväng och efter några öl fick vi även med Daniel. Kvällen blev mycket lyckad och jag och Carro vann återigen pengar på black jack.. grymt!!!

Idag har jag och Daniel varit en runda på stan och sedan spelat minigolf med mamma och pappa. Trevligt och Daniel är på glatt humör eftersom han vann. Tog över ledningen på 17de hålet och med en tvåa på sista var saken klar. Pappa kom inte riktigt upp i sin vanliga standard eller kanske glansdagarna nu är över?  Han (pappa)  är i alla fall helt knäckt och planerar redan när vi ska spela nästa gång. Sommaren har bara börjat!!








bilder från stranden..




trivs massor!!


kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0