kort kort.

Skrivet den: 2009-05-01 kl. 09:20:57 / Kategori: That is that
ett kort inlägg d.v.s..


massor att göra idag. ska handla och fixa en massa småsaker innan jobbet så upp tidigt. gårdagen spenderades i Åhus. halva kvällen på konsum och andra halvan och mina föräldrar.  Trevligt. Vet nu vem det är som de senaste dagarna har varit inne alldeles för mycket här, pappa själv, för att kolla på filmen. Hann inte visa honom youtube men de kommer. Han kommer älska de!!

Fick ett telefonsamtal mitt i natten. blir alltid nervös när de ringer så, speciellt eftersom man vet att alla är ute. Det var Carro som hde tråkigt och ville rädda kvällen genom att tvinga ut mig ikväll.. Ska jobba sent men jag är inte den som är den så vi får se. Har alltid roligt med Carro och vi har ju inte setts på ett tag så.

Ska lägga upp bilder från gårdagen med, hinner bara inte just nu.. Ska på dop också imorgon, lille emil ska döpas :) 

nu skriker Daniel skriver snart igen

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0