lägerskola

Skrivet den: 2009-05-08 kl. 16:12:28 / Kategori: That is that

Hemma efter två krävande dagar, två otroligt roliga dagar. Efter några lektioner på förmiddag begav vi oss, barnen i bussen och jag och Josefine i bilen bakom. Det blev små vandringar i skogen och fotbollsmatcher på plats. Hälften av tiden spenderades med en 5-6 killar liggandes ovanpå en. Inte mig emot men nu var dem ju tio elva år så... Vi spelade också poker, fatta vilka skills jag har, hittat min målgrupp :)

Får inte skriva så mkt, och kan heller inte lägga ut några bilder, men jag har massor till mig själv och det är det som är de viktigaste. Men lägger upp några på mig tagna av barnen :)

Kommentaren of the day.. "Desirée kommer bli en diva när hon blir stor..." tack för den.. :) 




mina gummistövlar, nyinköpta lägret till ära..




kommer inte ihåg vem som tog de, men om de nu ska ta ett foto på mig, ta på hela mig :)


På resten av bilderna ligger det folk över mig så de blir inte mer än så..

Det blev ingen spökrunda, både jag och Josefine blev besvikna, men det passade inte riktigt. Lite tråkigt när lärarna bad oss fixa det, men så är det att vara lärare, man får känna av vad barnen behöver, vill och kan också..

Ikväll blir de jobb. Efter bara några få timmars sömn kommer det bli kämpigt i kassan men det ska nog gå. Jan (chefen) ringde under veckan så jag har nog fått en massa nya tider.

Kolla på Vera imorgon, även om jag är lite sugen att dra och kolla på wä, men de får bli på kvällen, Wäfest imorgon.. Jag tänker satsa hårt på en blöt kväll!!

gillar livet, palla sova :)

kram till alla


Kommentarer
Postat av: aleX

jättefina stövlar:) En vecka kvar på VFU:n nu:)

Ha det bra!! /aleX

2009-05-08 @ 20:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0