nu så..

Skrivet den: 2009-05-28 kl. 00:32:29 / Kategori: That is that
Tänkte bara meddela att jag  nu är klar med min VFU-uppgift, i de estetiska ämnena. klockan är halv ett så det är inte alltför hemskt. Den ska vara skickad innan imorgon kl 16.01. Men eftersom jag ska vara i skolan mellan 8.30 och 11.00 och jobba 12.00 till 18.00 kan det bli lite tight.. så den får skickas tidigt imorgon bitti.. 

Sen på fredag är det tenta i pedagogiskt drama, gruppredovisning så det känns helt okej. På måndag ska VFU-uppgiften för engelska vara inlämnad, ( jag har ju hela helgen på mig ala lotto-reklamen) och sen på tisdag är det skriftlig tenta i engelsk grammatik. En inlämning till fredagen därpå men det är ju lääänge till.. 

okej, nu har jag klagat färdigt för inatt, dags att sova..

kram på er alla!!

Fan, kom nyss på att hela helgen redan är planerad.. De blir till att sitta på nätterna igen, man måste få leva lite också..

en grej till, sen ska jag sova.. CARRO, skaffa dig en mobil, och det nu!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0